Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:58:08+01:00
kicin 15.02.10
drogi panie dyrektorze
Jestem jedną z mieszkanek tej wsi. Pańska fabryka bardzo szkodzi naszemu środowiskow a takżę i nam. życie w otoczeniu fabryki zatruwa nasz las i pola, z zbórz robimy rożne produkty , którymi się żywimi. Jak potem mamy być zdrowi skor pakujemy w siebie tyle produktów z zanieczyszczonych pól. lasy zamiast pachnieć przyjażnie , pachną wresz odstraszajoąco kurzem i innymi podobnymi. w tym przypadku nad lasem zamiast błękitnych chmurek w słoneczny dzień , będą unościćsię czarne chmury. bardzo prosimy o zmianę położenia fabryki.
dziękujemy
mieszkańcu Kicina
3 5 3
2010-02-15T21:06:59+01:00
Drogi Dyrektorze,
Chcielibyśmy prosić pana o to aby przestał szkodzić środowisku, chociażby zwolnił rozprzestrzenianie się tego co szkodzi :)
Dla ułatwienia możemy dać panu jedną z propozycji jak może pan ułatwić życie wielu zwierzętom.... na kominach w fabryce może pan założyć filtry !
z góry dziękujemy
24 4 24