Odpowiedzi

2010-02-15T16:04:04+01:00
Zaszyś
zagrać
pobić,nabić
umyć,zmyć
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:07:31+01:00
Szyś- zaszyć,przeszyś,doszyć, odszyć, wszyć, wyszyć
grać- wygrać, przegrać, zagrać, nagrać, odegrać
bić- wybić, zabić, odbić, przebić, dobić, ubić, wbić
myć- wymyć, przemyć, domyć, umyć

licze na naj
4 4 4
2010-02-15T16:12:00+01:00
Szyć- uszyć nadszyć wszyć podszyć wyszyć
grać- wygać zgrać ugrać nagrać odegrać
bić- ubić wbić wybić przybić odbić
myć- umyć wymyć namyć
2 3 2