Odpowiedzi

2010-02-15T16:06:07+01:00
Oznacza to że, wszyscy przybysze ze wschodu zatrzymują się w Polsce tylko przejściowo w drodze do europy zachodniej, tak jak ludzie zatrzymują się w karczmach gdy są w długiej podróży.
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:06:45+01:00
Karczma zajezdna jest to karczma przy drodze w której można zjeść posiłek lub wynająć pokój na kilka dni
6 2 6
2010-02-15T16:07:06+01:00
Tam podróżujący zatrzymywali się by zjeść, wypić i wyspać się przed dalszą podróżą
np. w władcy pierścieni pamietasz taką karczmę? tam właśnie Obieżyświat był :)
6 1 6