WAŻNE!! DAJE 100 PKT!!
- jeśli ktoś chce tylko pozbierać pkt, i popisac pierdoly to zglaszam jako blendna
-wypowiadac sie jesli znacie conajmniej 1 z pałz wymienionych poniżej

POTRZEBNE MI NA JUTRO;
-CZAS WYDARZEŃ
Trójkolorowa kokarda
Autor: Chamiec Jadwiga
- STRESZCZENIE KSIĄZKI
Trójkolorowa kokarda
Autor: Chamiec Jadwiga
-PLAN WYDARZEŃ
Trójkolorowa kokarda
Autor: Chamiec Jadwiga
-CHARAKTERYSTYKA POSTACI (3-4 ZDANIA O KAZDYM)
Trójkolorowa kokarda
Autor: Chamiec Jadwiga
- JAKIEŚ PIERDOŁY,KTÓRE SĄ ISTOTNE
Trójkolorowa kokarda
Autor: Chamiec Jadwiga

2

Odpowiedzi

2010-02-16T18:39:14+01:00
Trójkolorowa kokarda to powieść historyczna o wiośnie ludów dla Młodzieży
powieść jest pełną przygód opowieścią o przyjaźni i braterstwie najmłodszych uczestników ,walk wyzwoleńczych na Węgrzech.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T00:16:29+01:00
Jadwiga Chamiec "Trójkolorowa kokarda" Wydawca: Młodzieżowa Agencja Wydawnicza, Miejsce wydania: Warszawa, Rok wydania: 1982

Trójkolorowa kokarda, Jadwiga Chamiec ( o udziale Polaków w węgierskiej Wiośnie Ludów)

..Janek Czaplic nie wyobrażał sobie wcale, jakie niezwykłe przygody czekały go w kilka dni zaledwie po owym nudnym listopadowym wieczorze roku 1848, kiedy to z największym obrzydzeniem wkuwał niemieckie slówka. Historia ta bowiem zaczyna się bardzo prozaicznie

wiecej nic nie znalazłam :)
4 5 4