DAJĘ NAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Proszę o pomoc.

Amerykański reżyser przygotowuje filmową adaptację Podróży "Wędrowca do świtu".Producent zdecydował się na dubbing,czyli opracowanie dialogów w innej niż orginalna wersji językowej.W jego imieniu napisz ogłoszenie o poszukiwaniu młodych aktorów do użyczenia głosu postaciom w polskiej wersji językowej.

2

Odpowiedzi

2010-02-15T16:09:35+01:00
Poszukiwanie aktorów do dubbingu filmu "Wędrowca do świtu"
Zapraszamy na casting aktorów każdego wieku, którzy chcą sprawdzić swoje zdolności w dubbingu.
Sam Amerykański reżyser przyjechał do Polski i chce by ten film pokazał się w kinach w naszym kraju. On sam będzie przeprowadzał casting !
zapraszamy
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T16:27:50+01:00
UWAGA !

Dnia 25.03 2010 roku o godzinie 15:00 w Dom Kultury w Gołańczy rozpocznę przesłuchanie , w którym poszukiwać będę młodych aktorów do użyczenia głosu postaciom w polskiej wersji językowej. Przygotowuję adaptację filmową ,, Wędrowca do świtu '' , gdyż zdecydowałem się na dubbing . Każdy ma szansę . Zapraszam !

Producent



Myślę że pomogłam też mam ten podręcznik za takie ogłoszenie uzyskałam pełną ilość punktów .
Liczę na naj :)
14 4 14