Odpowiedzi

2010-02-15T16:13:38+01:00
Dane:
mr=500g
CP=10%

Cp=ms*100%/mr
ms=Cp*mr/100%
ms=10%*500g/100%
ms=50g

mrozp=mr-ms
mrozp=500g-50g=450g

Po odparowaniu wody;
mrozp=450g-100g=350g
ms=50g
mr=ms+mrozp=350g+50g=400g

Cp=ms*100%/mr
Cp=50g*100%/400g
Cp=12,5%
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:32:21+01:00
500g-100%
x-10%
x=500*10/100=50g
500g-100g=400g

400g-100%
50g-x
x=50*100/400=12,5% cp po odparowaniu
1 5 1