Odpowiedzi

2010-02-15T16:13:53+01:00
Podstaw sobie za x jakąś liczbę i poobliczaj małe kwadraty a później sprawź sumę w kolumnach, rzędach i na skos. Ja podstawiłam 1 XD i wyszło mi że nie jest
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:18:41+01:00
Najpierw podstaw sobie za x jakąkolwiek liczbę. Ja podstawiłam 3 i mi wyszło, ale pokaże Ci przykład najpierw sprawdzam czy zgadzają się obie strony:

2x-1+4x-2+x+1 = 2x-2+2x+1+3x-1
2*3-1+4*3-2+3+1 = 2*3-2+2*3+1+3*3-1
6-1+12-2+3+1 = 6-2+6+1+9-1
19 = 19
Teraz musisz sprawdzić resztę czyli każdą linię pionowo, poziomo i po ukosie :)
6 3 6