Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T16:17:21+01:00
Charakter :
lustig-wesoły
sensibel-wrażliwy
sympathisch-sympatyczny
unsymtchisch-niesympatyczny
humorvoll-dowcipny
faul-leniwy
sportlich-wysportowany
aktiv-aktywny

wyglądu:
niedlich-ładny
hoch-wysoki
niedrig-niski
schlank-szczupły
25 3 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:19:32+01:00
Ładny - hübsch
miły - freundlish
grzeczny - artig
pilny - fleißig
szczupły - schlank
stary - alt
duży - groß
głośny - laut
smutny - traurig
biały - weiß
leniwy - faul
gruby - dick
młody - jung
głupi - doof
mały - klein
spokojny - ruhig
wesoły - lustig
czarny - schwarz
40 4 40