Odpowiedzi

2010-02-15T16:17:21+01:00
-Jan Paweł II odbył 102 pielgrzymki
-Papieskie Dzieła Misyjne to wyjście z troską o misje i misjonarzy poza to, co wynika ze zwykłej serdeczności, z osobistej więzi. To pomoc tym, o których nikt z zewnątrz nie pamięta. Modlitwą i finansowo. To wsparcie dzieł, które potrzebują pomocy Kościoła. To praktyczna realizacja jedności Kościoła, który wspólnie troszczy się o swoich członków na całym świecie. Nawet jeśli emocjonalnie nic nas z nimi nie wiąże.
-
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:17:24+01:00
Jan Paweł II jako papież najwięcej razy odwiedził m.in. Polskę (8 razy), USA (7 razy), Francję (7 razy).
Podróże apostolskie do Polski:
* I pielgrzymka (2-10 czerwca 1979)
* II pielgrzymka (16-23 czerwca 1983)
* III pielgrzymka (8-14 czerwca 1987)
* IV pielgrzymka (1-9 czerwca, 13-20 sierpnia 1991)
* V pielgrzymka (22 maja 1995)
* VI pielgrzymka (31 maja-10 czerwca 1997)
* VII pielgrzymka (5-17 czerwca 1999)
* VIII pielgrzymka (16-19 sierpnia 2002)
Jan Paweł II odbył także blisko 100 podróży na terenie Włoch (najważniejsze z nich):
* 20-22 maja 1985 – Mediolan
* 8-10 maja 1993 – Sycylia
* 5 września 2004 – Loreto

Papieskie Dzieła Misyjne to wyjście z troską o misje i misjonarzy poza to, co wynika ze zwykłej serdeczności, z osobistej więzi. To pomoc tym, o których nikt z zewnątrz nie pamięta.
18 2 18
2010-02-15T18:39:47+01:00
Jan Paweł II odbył ponad sto pielgrzymek (104) .

Papieskie Dzieła Misyjne to wyjście z troską o misje i misjonarzy poza to, co wynika ze zwykłej serdeczności, z osobistej więzi. To pomoc tym, o których nikt z zewnątrz nie pamięta. Modlitwą i finansowo. To wsparcie dzieł, które potrzebują pomocy Kościoła. To praktyczna realizacja jedności Kościoła, który wspólnie troszczy się o swoich członków na całym świecie. Nawet jeśli emocjonalnie nic nas z nimi nie wiąże.
16 3 16