Odpowiedzi

2010-02-15T16:17:21+01:00
1.Musisz zdecydować się z kim masz zrobić ten wywiad
2.Musisz stosować pytania i odpowiedzi
3.Musisz też koncentrowac się według danego tematu
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:20:36+01:00
Przeprowadzając wywiad pamiętaj o :
-zwięzłości pytań
- staraj się zadawać pytania zrozumiałe dla rozmówcy
- unikaj pytań na które odpowiedź brzmi tak lub nie... należy zadać je w ten sposób by osoba musiała wiele powiedzieć na dany temat
- gdy zapisujesdz wywiad rozpocznij go od przedtawienia postaci ( może być krótko)

jeżel nie pytasz tylko o teorię ale rzeczywiście asz na żywo przeprowadzić wywiad przygotuj wcześniej pytania


można to oczywiście ładniej ująć :D wydaje mi się że będzie dobrze
2 5 2