Odpowiedzi

2010-02-15T16:20:30+01:00
Rysujesz podstawe i potem dookola cyrklem punty i łaczysz
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:22:47+01:00
Aby narysować pięciokąt foremny musisz narysować okrąg a następnie na tym okręgu wyznaczyć pięć równych odcinków ( czyli bierzesz cyrkiel i zaznaczasz te 5 odcinków) a następnie w miejscach gdzie powstały punkty łączysz. Dodaję załącznik (uproszczony)
1 1 1