Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T16:19:47+01:00
Próżne, niewierne i chciwe„Serce roście patrząc na te czasy” starzy wszystko przemija umiera.„Hymn do Boga” pieśń pochwalna, podziękowanie za stworzenie świata, hojność, dobroć, porządek świata. Hymn „Czego chcesz od nas panie” dziękuje poeta za przyrode za wszystko ,borze czego chcesz w zamian. „Miło szaleć kiedy czas potemu” szalec kiedy jest na to czas i chwila. „Pieśń o ...
1 1 1
2010-02-15T16:22:01+01:00
Kochany Mój Boże
nikt nadziwić się nie może
co to za cudowny świat.
Dziękujemy za stworzenie
za Twą prace wykonaną
i twój trud włożony w ziemie
Dziękujemy Dziękujemy
wiemy że ty kochasz nas!
My się wszyscy radujemy
jaki piękny jest ten świat
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:23:11+01:00
Boże wielki , Boże zywy
uczyn aby dzien Szczesliwy
był dzis dla nas milosciwy.
Dzieki tobie za twe łaski
i za świat i za te slowa
ktore zawsze sa pociecha
w trudnym zyciu i w tych
7 dniach ktore stworzyles
Pragne z calej mojej duszy
podziekowac ci serdecznie za to dobro co stworzyles i za caly naszy kraj.
4 1 4