Przetłumacz zdania na język angielski:
1.Nie wolno głośno rozmawiać w studiu.
2.Ona siedziała wygodnie na kanapie i oglądała telewizję.
3.Oni zachowują się głośno i niegrzecznie.
4.ona odpowiedziała na pytania poprawnie i wygrała konkurs.
5.Musisz słuchać uważnie żeby wszystko zrozumieć
6.Ona zachowywała się bardzo nerwowo ponieważ nie zdała egzaminu.

Proszę o szybką i dobrą odpowiedź PILNE !!

3

Odpowiedzi

2010-02-15T16:21:28+01:00
1.Nie wolno głośno rozmawiać w studiu. You mustn't talk loudly in the studio.
2.Ona siedziała wygodnie na kanapie i oglądała telewizję
. She was sitting on a sofa and watching TV.
3.Oni zachowują się głośno i niegrzecznie. They behave noisy and they're rude.
4.ona odpowiedziała na pytania poprawnie i wygrała konkurs. She anserwed correctly and she won a contestl.
5.Musisz słuchać uważnie żeby wszystko zrozumieć. You have to listen carefully to understand all.
6.Ona zachowywała się bardzo nerwowo ponieważ nie zdała egzaminu.
She behaved nervously because she didn't pass exam
2010-02-15T16:24:51+01:00
1. You mustn't talk loudly in the studio.
2.She was sitting on a sofa and watching TV.
3.They behave noisy and they're rude.
4.She anserwed correctly and she won a contestl.
5.You have to listen carefully to understand all.
6.She behaved nervously because she didn't pass exam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:54:49+01:00
1.One isn't allowed to talk loudly in the studio.
2.She sat comfortably on the sofa and she watched TV.
3.They behave loud and rudely.
4.She answered questions correctly and she won a competition.
5.You must listen carefully in order to understand everything
6.She behaved very nervously since she failed an examination.

Troszkę sie napracowałam licze na naj ...;pp
Pozdro...!^^<33