Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:25:33+01:00
306km × 2 = 612km

6,8l ---- 100km
x ---- 612km

x= 6,8l × 612km ÷ 100km
x= 41,616l

41,616l × 4,06zł = 168,96096zł (około 168, 96zł)
2010-02-15T16:25:50+01:00
6,8 l - 100 km
x l - 306km
x = (6,8 * 306) : 100= 2080,8:100 = 20,808 l
1 l kosztuje 4,06zł
a zatem 20,808 * 4,06 = 84, 48048 w przybliżeniu do złotówek 84,48zł - koszt przejazdu w jedną stronę
2*84,48zł = 168,96zł
Koszt przejazdu tam i z powrotem wyniesie 198,96 zł.