Odpowiedzi

2010-02-15T16:26:52+01:00
Anoreksja czyli tak zwany jadło-wstręt psychiczny, mają niską samoocenę. Uważają że są zbyt grubi i czują niechęć do swoje ciała. Z tego powodu jedzą znacznie mniej niż powinni. Prowadzi to do osłabienia i obwodnienia organizmu.

Bulimia
Objawia się napadami żarłoczności. Osoby chore jedzą ogromną ilość pożywienia. Jednocześnie boją się utyć, więc po okresie objadania się stosują głodówkę lub wywołują wymioty. Takie postępowanie prowadzi do wyniszczenia organizmu.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:42:52+01:00
Chotoba anoreksja to odmowa przyjmowania pokarmow.Jej objawy to coraz ściślejsza dieta, głodówki,wywołuwanie wymiotów.Natepuje znaczna utrata wagi.
Bulimia przejawia sie nagłymi napadami wilczego apetytu,ciagłego jkedzenia, obrzeramy sie ze zagłyszyc stres.Jednocześnie boją się utyć, więc po okresie objadania się stosują głodówkę lub wywołują wymiot

PS.mam nadzieję że pomogłam ;)
3 4 3