WYRAŻENIA ALGEBRAICZNE.
ZAD. 12/83

Zapisz w postaci sumy algebraicznej.
a) (x - 2)(x+5)(2x-1)
b)(x-4)(x+1)²
c)(2x-3)²(x+2)

ZAD.26/37
Podane wyrażenia przedstaw w postaci sum algebraicznych.
a) (a+7)²
b) (1,2 + b)²
c) (c+1⅔)²
d)(√5 + d)²
e) (3k + ²/₅)²
f) (5m + 6n)²

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:22:44+01:00
A) 3x2+2x-10
b) x2-3x-4
c) 4x3+8x2-9x-18

Zad.26
a) a2+49
b) b2+1.44
c) c2+2.56
d) d2+5
e) 9k2+0.04
f) 25m2 +26n2

2 to kwadrat^^
3 2 3
2010-02-15T20:16:58+01:00
A) 3x(do kwadratu)+2x-10
b) x(do kwadratu)-3x-4
c) 4x(do sześcianu)+8x(do kwadratu)-9x-18
26.
a) a(do kwadratu)+49
b) b(do kwadratu)+1,44
c) c(do kwadratu)+2,56
d) d(do kwadratu)+5
e) 9k(do kwadratu)+0,04
f) 25m(do kwadratu)+26n(do kwadratu)

2 3 2