Obiczcie mi to: ja napisałam słownie a wy możecie jak chcecie


trzy czwarte+jedna trzecia=
dwie trzecie-jedna piąta=
jedna i jedna szósta+dwie i cztery dziewiąte=


trzy czternaste razy siedem=
pięć szustych razy dziewięć=



dwie trzecie doby ile to godzin
trzy piąte kilograma ile to dekagramów

Prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze błagam błagam błagam błagam błągam błagam błagam błągam błagam


napiszcie mi to to bardzooo ważne odwdzięcze się czym będziecie chcieli
pozdawiam i kocham tych co napiszą

dzisiaj napiszcie

2

Odpowiedzi

2010-02-15T16:37:21+01:00
Jedna cała i jedna dwunasta
cztery piąte
jedna cała i jedenascie osiemnastych
jedna cała i jedna druga
siedem i jedna druga
szesnaśce
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T22:51:07+01:00
¾+⅓=⁹/₁₂+⁴/₁₂=¹³/₁₂=1¹/₁₂
²/₃-⅕=¹⁰/₁₅-³/₁₅=⁷/₁₅
1⅙+2⁴/₉=1³/₁₈+2⁸/₁₈=3¹¹/₁₈
³/₁₄×7=³/₁₄×⁷/₁=³/₇
⁵/₆×9=⁵/₆×⁹/₁=⁵/₂׳/¹=¹⁵/₂=7¹/₂

²/₃ doby to 16 godzin.
24×⅔=16

⅗kg to 60dag