Polecenie:Correct the mistakes.

2.He never does what I ask- he`s very unobedient
3.He`s not very good in art and music
4.Hello.Please to meet you.
5.Are they work England or Italy
6.Good to see you.What`s it going?

Prosze o przetłumaczenie i wykonanie polecenia. Daje naj;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Edor
  • Początkujący
2010-02-15T16:43:00+01:00
Polecenie:Correct the mistakes. - Popraw Błędy

2.He never know what I ask- he is very unobedient - On nigdy nie wie o co go pytam - on jest bardzo (unobedient nie wiem co to znaczy chyba źle przepisane)
3. He is not very good at art and music - On nie jest bardzo dobry w sztuce i muzyce.
4.Hello. Nice to meet you. -Witaj. Miło cię poznać.
5.Do they work in England or Italy. - Czy oni pracują w Angli lub we Włoszech.
6.6.Good to see you.What is going?- Dobrze cię widzieć. Co się dzieje?
2 3 2
2010-02-15T18:33:22+01:00
2. - On nigdy nie wie o co go pytam - on jest bardzo (unobedient nie wiem co to znaczy chyba źle przepisane)
3. - On nie jest bardzo dobry w sztuce i muzyce.
4.. -Witaj. Miło cię poznać.
5. - Czy oni pracują w Angli lub we Włoszech.
6.6.- Dobrze cię widzieć. Co się dzieje?
2 1 2