Odpowiedzi

2010-02-15T23:24:04+01:00
Mój plan na dobrą spowiedź jest taki aby najpierw zacząć od szczerej modlitwy i solidnego wyciszenia . W modlitwie dobrze jest poprosić Boga o łaskę dobrego rachunku sumienia . Następnie od ostatniej szczerej spowiedzi starać się przypominać sobie swoje grzechy i zaniedbania wobec bliźnich i Boga . Następnie trzeba żałować szczerze za swoje grzechy a jeśli to jest możliwe przeprosić swoich bliskich za swoje przewinienia im wyrządzone.
Następnie należy zadać sobie postanowienie najlepiej było by walczyć z czymś co nas najbardziej oddala od Boga. Potem szczerze się wyspowiadać i starać się żyć jak najbardziej z przykazaniami Boga. Po spowiedzi należy odmówić pokutę i żałować za swe grzechy .
Myślę ,że pomogłam :)
61 4 61
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T00:46:12+01:00
Mój plan na dobrą spowiedź :
1 Przed spowiedzią porozmawiaj z Bogiem (modlitwa)
2 Gdy już się wyciszysz zrób rachunek sumienia (przypomnij sobie grzechy)
3 Udaj się do konfesjonału (gdy czujesz potrzebę porozmawiaj z księdzem)
4 Po szczerej spowiedzi pod ołtarz pomodlić się idź (podziękuj Bogu za odpuszczone grzechy i poproś o to by Cię strzegło od złego)
Po spełnionych tych warunkach udaj się do domu w spokoju i ciszy :)
12 4 12