Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T19:05:55+02:00
Ile wody wyparowało: 2,5 × 9/10 × 8/9 = 5/2 × 9/10 × 8/9 = 360/180 = 2 (kg)

ile ważyły suszone grzyby: 2,5 - 2 = 0,5 (kg)


odp. pół kilograma
2009-10-12T19:11:38+02:00
0,9 * 2,5 =2,25
8/9 * 2,25 =2
2,5 - 2 =0,5


Odp Suszone grzyby ważyły 0,5 kg
2009-10-12T19:14:34+02:00
2,5 kg= 2⁵/₁₀kg
2₅/₁₀kg-₈/₉=₂₂₅/₉₀ - ₈₀/₉₀= ₁₅₅/₉₀= 1 ₆₅/₉₀kg
1 1 1