Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:29:52+01:00
Droga koleżanko!
Piszę ten list w podzięce za twój podarunek dla mnie.Prezent ten jest najwspanialszym prezentem jaki kiedykolwiek dostałam.
Dostałam od ciebie pięknego pieska.Było to moje marzenie od się pojawiłam na tym świecie. Nazwałam go roxi tak jak mój pluszak.Jest cała biała i ma małą plamkę na nosku dzięki czemu wygląda bardzo sympatycznie. Jest trochę jeszcze zakłopotana w nowym miejscu lecz szybko się oswoi.
Dziękuję serdecznie za tak piękny prezent . niewiem jak ja ci się odwdzięcze....

p.s. nie mogę się doczekać kiedy się zobaczymy.
1 5 1
2010-02-15T16:31:19+01:00

Droga Kasiu![na przykład]
Na samym początku mojego listu chciałabym ci podziekowac za prezent który od Ciebie dostałem, jest prześliczny. Ten kolorowy wazon jest idealny , pasuje do mojego pokoju jak ulał.
Zawsze chciałem taki mieć,już niedługo włoże do niego jakieś kwiaty, nie wiem ,jakie będą pasowały do jego czerwonego koloru.
Jeszcze raz bardzo dziękuje, bardzo tęsknie .
Maciek.