Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:42:43+01:00
Jeżeli masz Mozille Firefox to w gdy wpiszesz Login i Hasło to jeszcze pod tym będziesz miał pole do zaznaczenia, zaznaczasz je i klikasz zaloguj. Gdy to zrobisz pod Zakładką z Oneta powinien wyskoczyć taki pasek i Tam będzie Zapamiętaj Hasło, Nigdy dla tej Witryny, Nie teraz. To klikasz zapamiętaj hasło i na następny raz powinno być już Dobrze. Gdybyś mógł to daj PKT :)
2010-02-15T21:36:09+01:00
Trzeba zainstalować program, który to zrobi, pobierzesz to z pobieralnia.pl
2010-02-15T22:29:05+01:00
Jeśli nie wyświetli ci się takie coś do zapisywania hasła to musisz wyczyścić przeglądarkę .