Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:32:10+01:00
Puszczyk wplywa na zwiekszenie produkcji rolnej poniewaz zywi sie szkodnikamiktore zagrazaja zbozu. Gdy zboże nie jest niszczone przez gryzonie jest jego więcej i zwiększa sie produkcja rolna ;)
1 4 1
2010-02-15T16:36:37+01:00
Miałam to samo zadanie - też miałam problem:
Puszczyk aż w 80% żywi się ssakami, które są szkodnikami na naszych polach czy w sadach, robiąc podziemne tunele.
Dasz naj?

Pozdrawiam:-)
2 2 2