Odpowiedzi

2009-10-12T19:25:48+02:00
21.07.2009

Cześć Adrian!
Na początku mojego listu chciałabym cię serdecznie pozdrowić i zapytać jak się czujesz??? co u ciebie???
Nie uwierzysz ale ostatnio kupiłam pięknego psa. Jest to Bernardyn. Nazwałam go Azor. Jest rudo-biały. Ma milutki pyszczek i śpimy razem. Jest taki fajny, ostatnio Azor pogryzł mi książke od niemca. Wiesz jak to ja strasznie sie zdenerwowałam na niego. To była moja szkolna książka i co ja powiem sorce teraz. Na szczęście nie była az tak bardzo uszkodzona jak myślałam a na Azora nie można sie długo gniewać;P
odpisz jak najszybciej
buziaki,
tęsknie

Majka
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T19:39:13+02:00
Miejscowość Data

Drogi Adrianie!
Nie uwierzysz, jakie mnie spotkało dzisiaj szczęście!
Dostałam się do następnego, ogólnopolskiego etapu konkursu matematycznego!
A pomyśleć, że na początku nie chciałam nawet spróbować. Teraz to wszystko wydaje się tak odległe i nieważne. Jestem niewiarygodnie szczęśliwa i to wszystko dzięki Tobie. Bądź, co bądź, to Ty mnie do tego startu namówiłeś.
Nie wiem, jak będę mogła Ci się odwdzięczyć, ale jestem niewyobrażalnie szczęśliwa i dozgonnie Ci wdzięczna.
Powiedz co, jak i kiedy- zrobię wszystko, bo jestem Twoją dłużniczką.
Mam nadzieję, że niedługo się zobaczymy, mój drogi, bo strasznie się za Tobą stęskniłam. Tak dawno już się nie widzieliśmy!
Musimy to koniecznie zmienić i spróbować jakoś nadrobić stracony czas!
Proszę, trzymaj za mnie kciuki za tydzień w czwartek!
Pozdrawiam, Twoja .... (imię).

Pozdrawiam Cię gorąco!