Odpowiedzi

2010-02-15T16:33:40+01:00
Zaproszenie.
Serdecznie zapraszam na wycieczkę, która odbędzie się w okolicach Morza Śródziemnego. Dnia 21.05.10r. o godzinie 10:00, proszę się stawić na dworcu autobusowym. Atrakcje: zwiedzanie Muzeów i całego miasta Włochy.
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T16:35:03+01:00
Zaproszenie .

Zapraszamy na marze śródziemne !
Dnia 11 stycznia 2020 r. zbiórka na zujazd
pod szkołą o godz. 11.30. koszt 300 zł na tydzień.
Gwarantyjemy dobrą zabawie i odpoczynek.

Zaprasza Burmistrz Miasta.

____________________-

maże pomogłam , pisałam to na lekcjim kiedyć xD ;p

Pozdro . : ))
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:38:22+01:00
Zaproszenie.
Serdecznie zapraszam .... <-- tu kogo zapraszasz na wyjaz nad morze śródziemne. Bardzo miły ośrodek oraz beda rozne atrakcje takie jak dla dzieci; trampolina, zjezdzalnie itp, dla mlodziezy; skok na banzdzy itp. oraz wiele wiele innych. Serdecznie zapaszam. Ps. beda panstwo zadowoleni.
...... <--- tu podpis
3 3 3