Odpowiedzi

2009-10-12T19:05:29+02:00
Możemy je zaliczyć do organizmów cudzożywnych, ponieważ same nie wytwarzają pokarmu
1 5 1
2009-10-12T19:05:40+02:00
Ślimak roślinożerny
kuna mięsożerna
poziomka samożywna
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T19:07:21+02:00
Producentów (rośliny), konsumentów (zwierzęta roślinożerne i drapieżne) oraz destruentów (saprofagi).

czyli

poziomka do producent,
ślimat to konsument rangi 1
i kuna to konsument rangi 2

chyba ze chodzi o to ze
kuna mięsożerca
ślimak to roślinożerca
a poziomka samożywne
17 4 17