Odpowiedzi

2010-02-15T16:34:05+01:00
A dokladniej? podaj wiecej szczegolow abym mogl rozwiazac zadanie .przy takik sformulowaniu pytania nie licz na odpowiedz;] pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T16:34:34+01:00
Pierwszy raz czytałem Przypadki Robinsona Crusoe – przypadkiem - jako dzieciak. Pamiętam, że leżałem wtedy w łóżku pod wielką, jak góra pierzyną i wypacałem ostatki choroby. Książka ta wydawała mi się wtedy horrendalnie gruba i pisana drobnym makiem. Czułem, że może mnie zamordować. Wziąłem więc do przerobienia coś innego. Nie przypominam sobie, co to było, ale chyba okazało się na tyle bezpieczne, że... szybko zostało porzucone. Czyli podświadomie pragnąłem jednak zmierzyć się z Robinsonem. I gdy w końcu zdecydowałem się ugryźć tę książkę, czytanie szło mi nader sprawnie. Zupełnie odleciałem. Jeśli gorączka grypy ustąpiła już pod wpływem medykamentów skrupulatnie wciskanych mi przez mamę, to powróciła ze zdwojoną, porażającą siłą za sprawą nowej lektury.
2010-02-15T16:52:51+01:00
Potwierdzam!!! Pytanie do zadania jest bardzo niezrozumiałe. Chodziło ci o charakterystykę czy o opis podróży Robinson Crusoe. NIE MAM POJĘCIA !!!
Gdybym wiedziała o co tu chodzi napisałabym...