Odpowiedzi

2010-02-15T16:33:03+01:00
Panu Jezusowi przyjazn moge okazac poprzez modlitwe
1 5 1
2010-02-15T16:33:46+01:00
Przyjaz i milos panu jezusowi najwieksza sprwaimy gdy:
pomozemy osobom chorym i potzebujacym
gdy bedziemy dobrzy dla innych
bedziemy sluchac mamy nie klamac i robis wszystko wedlug przykazan po prostu musimy byc dobrymi ludzimi...:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:07:23+01:00
Modlić się do Niego
Szanować Go za to co dla nas zrobił
Kochać Go
Rozmawiać o nim np.z kolegami
Namawiać innych (niewierzących) do wiary w Boga.
2 3 2