Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T16:33:51+01:00
Bladość była w starożytności podstawowym warunkiem urody. Kleopatra chroniła cerę przed słońcem (opalenizna aż do czasów współczesnych oznaczała konieczność pracy na świeżym powietrzu). Podkład czasami zawierał biel ołowiową, dającą piękny odcień, ale zatruwającą organizm. Jego podstawowymi składnikami były tłuszcz zwierzęcy i skrobia, niwelująca nieprzyjemne uczucie tłustości. Kosmetyk po kilku minutach pozostawiał na skórze przyjemną w dotyku warstewkę pudru.
2010-02-15T16:34:43+01:00
Bladość była w starożytności podstawowym warunkiem urody. Kleopatra chroniła cerę przed słońcem (opalenizna aż do czasów współczesnych oznaczała konieczność pracy na świeżym powietrzu). Podkład czasami zawierał biel ołowiową, dającą piękny odcień, ale zatruwającą organizm. Jego podstawowymi składnikami były tłuszcz zwierzęcy i skrobia, niwelująca nieprzyjemne uczucie tłustości. Kosmetyk po kilku minutach pozostawiał na skórze przyjemną w dotyku warstewkę pudru.
2010-02-15T16:35:34+01:00
Kąpała się w kozim mleku.
Nie pracowała .