Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:36:54+01:00
Patrzeć wilkiem - patrzeć nieufnie, z niechęcią, z nienawiścią
deptać słabszych - dokuczać słabszym
zgrzytać zębami - marznąć z zimna
11 3 11
2010-02-15T16:41:53+01:00
Patrzeć wilkiem - patrzeć spode łba,mieć wyraz oczu i twarzy ponury, wrogi, niechętny, srogi, nieufny

deptać słabszych - źle odnosić się do słabszych, źle ich traktować

zgrzytać zębami - złościć się, odczuwać irytację
7 4 7