Odpowiedzi

2010-02-15T16:38:15+01:00
Mój przewodnik w drodze do nieba:
Najlepszym przewodnikiem w drodze do nieba na pewno jest Pismo Święte, ponieważ możemy się z niej wiele dowiedzieć.Przykładem takiej opowieści jest np."Syn marnotrawny", który opuścił ojca i cały dom w poszukiwaniu lepszego życia ale gdy już stracił wszystkie swoje pieniądze powrócił do swojego ojca, a ojciec go przyjął.To jest jedna z wielu opowieści, która teraz może być również aktualna w naszych dzisiejszych czasach.Sądzę iż Ewangelia jest najlepszym przewodnikiem w drodze do nieba.
2010-02-15T16:39:45+01:00
Mój przewodnik w drodze do nieba:
Najlepszym przewodnikiem w drodze do nieba na pewno jest Pismo Święte, ponieważ możemy się z niej wiele dowiedzieć.Przykładem takiej opowieści jest np."Syn marnotrawny", który opuścił ojca i cały dom w poszukiwaniu lepszego życia ale gdy już stracił wszystkie swoje pieniądze powrócił do swojego ojca, a ojciec go przyjął.To jest jedna z wielu opowieści, która teraz może być również aktualna w naszych dzisiejszych czasach.Sądzę iż Ewangelia jest najlepszym przewodnikiem w drodze do nieba.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:42:42+01:00
Pewnego dnia wybrałam śie na wycieczke p pewnym pięknym mieście. Oprowadzał mnie pewien miły pan , któr ył przewodnikiem pttk. wydawało mi sie ze gdy mowi zatapiam sie w jego słowach. Mówil o wszyskim bardzo dokładnie jakby mu wcale na czasie nie zależało. gdy weszlismy na dziedziniec dłużego zamku, stasznie sie bałam a on mnie poieszał żostał moim bohaterem
1 1 1