Odpowiedzi

2010-02-15T16:51:08+01:00
Możemy przyczynic sie do powszechnosci kosciola
gloszac nauki o nim
opowiadac ludzimo ewangelie pismo swiete
mowic o bogu co stworzyl
o Najswietszej marii paniie
o jezusie o tym ja cierpial za nas wszystkich
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:52:00+01:00
Chrzescijan moze sie przyczynic:
- głosząc słowo boze i ewangelię
- bez wstydu wyznawac wiare w boga
- Zachecac innych do uczestniczenia we masz sw
- opowiadac o Jezusie
- dawac dobry przykład zgodny z KK
10 5 10
2010-02-15T19:15:34+01:00
Każdy chrześcijanin pwinien przyczyniać się w następujący sposub :
modlić się o nawrucenia dla ludzi
chodzić do kościoła i angarzować się w życie parafi
głosić ewangelie wśród rówieśników
być aktywnym na lekcjach religi
zachęcać innych do brania udziału w mszach świętych
2 4 2