Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T19:11:15+02:00
... to On daje łaskę i to dzięki niemu słowo w Piśmie Świętym jest święte a Ci którzy je piszą są Natchnieni.
Wszystkie Natchnione dzieła są wynikiem łaski Boga zesłanej przez Ducha Świętego. Te pisma natomiast służą do uczenia Nas wiernych.
2009-10-12T20:53:25+02:00
Umocnil ich, dal im sile oraz przypomnial o slowach Jezusa !
2009-10-12T21:14:22+02:00
To właśnie Duch Święty zstąpił na Apostołów i oświecił ich,natchnął oraz umocnił w wierze.
1 5 1