Odpowiedzi

2010-02-15T16:44:13+01:00
Była bardzo wybuchowa,uczciwa.
miał pełno pomysłow.
długo trzymała uraze.
2 4 2
2010-02-15T16:45:23+01:00
Cechy:
-dobra
-miła
-wrazliwa
-ambitna
-odwazna
-zdolna
-mądra
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:31:07+01:00
Wiec tak : potrafila zachowac pogode ducha, byla wrazliwa impulsywna,
ambitna, madra , odwazna ma swoje zdanie jest wierna przyjaciolka i ma zawsze swoje zdanie
3 4 3