Przekształć zdania, usuwając zbędne powtórzenia. W tym celu zastąp imiona i nazwiska pisarzy odpowiednimi zaimkami. Tam, gdzie to konieczne, zmień kolejność wyrazów .
a to te zdania:
Zbigniew Nienacki zadebiutował powieścią dla młodzieży "Związek poszukiwaczy skarbów". Największą sławę przyniosła Zbigniewowi Nienackiemu seria książek o przygodach pana Samochodzika.

Andrzej Sapkowski to autor opowiadań i powieści fantasty. Książki Andrzeja Sapkowskiego zostały przetłumaczone na wiele języków.

Hanna Ożogowska żyła w latach 1904 - 1995. Najbardziej znane utwory Hanny Ożogowskiej to powieści dla dzieci i młodzieży, np "Za minutę pierwsza miłość"

2

Odpowiedzi

2010-02-15T16:47:16+01:00
Największą sławę przyniosła mu(...), Jego książki(...), Jej najbardziej znane utwory to(...)
35 2 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:49:49+01:00
Zbigniew Nienacki zadebiutował powieścią dla młodzieży "Związek poszukiwaczy skarbów". Największą sławę przyniosła mu seria książek o przygodach pana Samochodzika.

Andrzej Sapkowski to autor opowiadań i powieści fantasty. Jego książki zostały przetłumaczone na wiele języków.

Hanna Ożogowska żyła w latach 1904 - 1995. Jej najbardziej znane utwory to powieści dla dzieci i młodzieży, np "Za minutę pierwsza miłość"
61 4 61