Proszę bardzo o przetłumaczenie tego tekstu na język angielski:

Po wyjściu ze szkoły idę prosto 100m poczym skręcam w lewo. Znowu idę 50m, przechodzę przez teren koscioła po czym przechodzę przez jezdnię. Po przejściu przez jezdnię wchodzę na ścieżkę rowerową którą idę prosto 300m. Skręcam w lewo i jestem na ulicy którą zamieszkuję.

Jeżeli któreś wyrazy sie powtarzają itd.. możecie poprawić ten tekst jakoś ( nie zmieniając treści czyli gdzie skręcam itd..)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:47:57+01:00
After leaving school I go straight whereupon 100m turn left. 50m go again, go through into the Church after what I go by road. After crossing the road I enter the bicycle path that I walk straight 300m. I turn to the left and I'm on the street which they reside.
2010-02-15T16:48:38+01:00
After leaving school I go straight whereupon 100m turn left. 50m go again, go through into the Church after what I go by road. After crossing the road I enter the bicycle path that I walk straight 300m. I turn to the left and I'm on the street which they reside.