Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:48:24+01:00
Tym, że filmy fabularne opierają się na fabule, czyli fikcji, czegoś co jest zmyślone, nie prawdziwe. Filmy dokumentalne opierają się na prawdzie, czymś co się już kiedyś zdarzyło.

Liczę na naj
44 3 44
2010-02-15T16:49:52+01:00
Film fabularny jest to film dramaturgiczny bohaterowie sa garni przez aktorow natomiast film dokumentalny jest to dokumentujacy zycie czlowieka postacie w dokumencie sa takie jak naprawde
11 3 11