Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:49:18+01:00
Julia , aby nie popełnić błędu związanego z zawarciem małżeństwa wypije fiolkę , która pozwoli jej upozorować własną śmierć .
2010-02-15T16:49:58+01:00
Julia, która nie chce wyjść za mąż wypije fiolkę , która pozwoli jej upozorować własną śmierć .
1 4 1
2010-02-15T16:51:04+01:00
Julia , aby nie dopuścić swego ślubu wypije fiolkę , która pozwoli jej upozorować własną śmierć .
1 5 1