Zaproszenie w wordzie...Krok po Kroku..Ja trochę wiem ale lepiej wszystko napiszcie...<najdokładniej to jak i gdzie napisać tekst zaroszenia>... Jutro będę w szkole musiała robić a nie wiem jak...Pomocy <do worda 2000 i do worda 2003... są jakieś małe różnice może>

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:55:18+01:00
Ja mam Worda 2007, więc nie wiem czy pomogę:( ALE spróbujmy:)
1. Otwierasz Worda:)
2.ustawiasz wielkość czcionki(np.14,aby było wyraźnie widać)
3.Klikasz myszką na ,,kartce' i wciskasz tab(2x)
4.Piszesz ,,Zaproszenie''
5.Klikasz ,,enter'' i zmniejszasz czcionkę na 12(np.)
6.robisz akapit(na przykład wciskając ,,tab''{2x}
7 piszesz ,,Serdecznie zapraszam''lub inaczej jak chcesz(mam zaszczyt zaprosić)
8.klikasz enter
9. robisz mały akapit(spacja lub tab)
10.piszesz treść zaproszenia
11.podpisujesz się i zapisujesz zaproszenie:D

Gotowe!:D
Mam nadzieję że chodziło o to i dostanę naj:)
pozdrawiam:)
9 2 9
2010-02-15T22:26:35+01:00
Zrób to tak jak normalne zaproszenie , wszystkie zasady zachowane takie same .
5 1 5