Em Cześć ! : * .
zad 1 .
pociag tatry wyjeżdża z Zapokanego o godzinie 19:00 i przyjeżdża do Gdyni o godzinie 10 : 20 następnego dnia rano . Jak długo trwa podróż tym pociągiem z Zakopanego do Gdyni ?
a) 8 godz.40 min . b) 15 godz. 20 min. c) 9 godz . 20 min . d ) 10 godz .20 min
proszę oo obliczenie .
i zad 2 .
tata ani zarabia 1700 zł, a mama o 200 zł mniej . Ile złotych zarabiają w sumie rodzicie Ani ?
a 1500 zł
b 3400 zł
c 3200 zł
d 3000 zł
tu też obliczenie : ) ,
eh z góry dzięki dam naaj ! za oczywście naaj ! ; pp

3

Odpowiedzi

  • mpo
  • Początkujący
2010-02-15T16:50:56+01:00
Zad:. 1 :
odpowiedź b
zad:. 2:
1700 - 200 =1500
1700 + 1500 = 3200
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:51:41+01:00
Zad 1 .
pociag tatry wyjeżdża z Zapokanego o godzinie 19:00 i przyjeżdża do Gdyni o godzinie 10 : 20 następnego dnia rano . Jak długo trwa podróż tym pociągiem z Zakopanego do Gdyni ?
a) 8 godz.40 min . b) 15 godz. 20 min. c) 9 godz . 20 min . d ) 10 godz .20 min

od 19.00 do północy jest 5godzin
od północy do 10.20 jest 10 godz. 20 min
czyli razem 5godz+10godz20min=15godzin 20min

i zad 2 .
tata ani zarabia 1700 zł, a mama o 200 zł mniej . Ile złotych zarabiają w sumie rodzicie Ani ?
a 1500 zł
b 3400 zł
c 3200 zł
d 3000 zł

1700-200=1500
1700+1500=3200 tyle zarabiają razem
2010-02-15T16:52:28+01:00
1 zadanie:
15 godzin 20 minut

2 zadanie:
1700 zł - 200 zł = 1500 zł <-- tyle zarabia mama
1700 zł + 1500 zł = 3200 zł
Odp: Rodzice zarabiają w sumie 3200 zł.