Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T19:12:50+02:00
1.Jak machniesz ręką to czuć jego opór.

2.W próżni byś nie oddychał. Tak samo jest jak się wstrzymie oddech tylko, że ma się w sobie powietrze (w płucach).

3.Azot jest zimnym gazem i dzięki niemu temperatura jest niższa i nie zapala się tlen.

4.Dowodem na istnienie powietrza jest pogoda, zjawiska w przyrodzie takie jak życie ludzi, mikroorganizmów, grzybów, roślin i zwierząt.

5.Powietrze jest mieszaniną gazów, a każdy gaz da się skroplić.

6.Atomy da się zobaczyć pod mikroskopem elektronowym i rozpoznać bardziej dzięki technice, gdyż ruchome atomy można byłoby pomylić, a tak da się naliczyć w prosty sposób elektrony i ujrzeć jądro.
2009-10-12T19:17:17+02:00
1.pali się ogień
2.oddychamy
3.sa rośliny ktore wytwarzają tlen
4.rdzewieja metale