Odpowiedzi

2009-10-12T19:17:18+02:00
Jeśli dodajemy kilka wektorów z których jeden zaczyna sie w końcu drugiego to ich wypadkowa łączy sie z początkiem pierwszego wektora z końcem ostatniego.

Chociaż nie ma doprecyzowane o co chodzi to wydaje mi się że o to kaman
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T19:30:32+02:00
Rozumiem że wybieram sobie dowolne trzy wektory i je dodaję :) Jeśli tak to pamiętam że wektory mogę dowolnie przesuwać równolegle (bez zmiany kierunku i zwrotu) tak by miały jednakowy punkt zaczepienia.
Załącznik
1 5 1