Odpowiedzi

2010-02-15T16:55:53+01:00

1 Nieumiejętne sprawowanie władzy przez niektórych cesarzy.
2 Coraz mniejsza liczba wojska
3 Rozluźnienie dyscypliny legionistów
4 kryzys gospodarczy
5 załamanie finansów państwa
6 liczne wojny domowe
7 najazdy barbarzyńców
8 3 8
2010-02-15T16:59:34+01:00
-kryzys gospodarczo społeczny
- długotrwałe wojny
- wyższe podatki
- wzrost inflacji
- wojny domowe
- za mała ilość urzędników
- korupcja
- spadek liczby ludności
- załamanie stabilności władzy cesarskiej
- pojawienie sie uzurpatorów
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:00:04+01:00
Najazdy plemion barbarzynskich
czesta zmiana cesarza
rozpad armii
duze wydatki
podatki nkladane na lud
cesarstwo bylo skloocone wewnetrznie


Nie wiem czy od najwazniejszego. Mam nadzieje ze pomoglam.:)
4 3 4