Odpowiedzi

2010-02-15T16:54:45+01:00
A) z dedykacją dla kochanej mamusi\tatusia
b) z dedykacją dla najlepszego przyjaciela
c) z dedykacją dla najlepszej pani od (np.) polskiego

pozdrawiam :)
14 1 14
2010-02-15T16:55:47+01:00
A)DEDYKACJA
Chcę zadedykowac tę książkę dla was.
Kocham was mamo i tato.
Autorka, wasza córka
b)DEDYKACJA
Z dedykacją dla Kasi, mojej najlepszej przyjaciółki.
Ta książka ma na celu polepszyć nasze stosunki
Od Autorki,twojej przyjaciółki
c)DEDYKACJA
Chcę zadedykować tę ksiażkę dla pani.
Bardzo lubię pani nauczanie.
Autorka, uczenica klasy Ia gm
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:57:14+01:00
A)Droga mamo dedykują Ci tę książkę za trud i poświęcenie jakie włożyłaś w moje wychowanie.Dziękuję że zawsze jesteś przy mnie i mogę na Ciebie liczyć.
15.02.2010r.
Twój syn Kacper

b)Dedykuję Ci tę książke za to ,że w trudnych chwilach jesteś przy mnie.Zawsze wiesz jak mnie pocieszyć i co jest dla mnie najlepsze.Jesteś wspaniałym przyjacielem.
Kacper

c)Dedykuję pani tę książkę za trud jaki pani włożyła w moją naukę i wychowanie. Dzięki pani j.polski stał się dużo łatwiejszy i zrozumialszy .
Kacper xxx
12 4 12