Pomocy ważne zadanie potrzebne na teraz :D więc dużo pkt. + naj.
Napisz HAIKU czyli OKRUCH na dowolny temat. jest to to krótki wiersz (od jednej linijki do pięciu,sześciu),napisany językiem bardzo prostym,takim jakim mówimy na co dzień.
np.
'to patrzenie przez
dziurkę od klucza
na dzikie gęsi.

Wylazło ze mnie
wypisało się na papier
i szczęśliwe.

za jakieś kopie,dwa słowa nie na temat spam.!
Ostrzegam.
z góry dziękuję ;* ;*

2

Odpowiedzi

2010-02-15T16:58:00+01:00
Smutek,
jest jak kulka czarna,
która przychodzi z nienacka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:21:41+01:00
1)Siedzę w fotelu przy oknie,
spoglądam w dal.
Widzę tylko ciebie,
choć wiem,że nie jesteś sam.

2)Teraz patrzysz w jej oczy,
ona uśmiecha się wciąz.
Zaraz Ci serce wyskoczy,
bo kochasz właśnie ją.

moje autorrstwo :)