Odpowiedzi

2010-02-15T19:05:54+01:00
Dar rozumu jest wewnętrznym światłem, ponieważ wskazuje nam drogę w życie. Poprzez ten dar rozumiemy świat i potrafimy wyciągać wnioski. Dar ten popycha nas do odkrywania Boga w swoim życiu i lepszego poznawania jego dzieł.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:08:05+01:00
Wg mnie dar rozumu jest wewnętrznym swiatłem, ponieważ tylko dzięki naszemu mysleniu, rozumowi, no a także dzięki sumieniu rozumiemy, czym jest dobro, a czym zło, i dzięki rozumowi możemy podejmować świadome decyzje. Nie wszyscy dokonują zawsze dobrych wyborów, i nie wszyscy zawsze podejmują te własciwe wybory ,ale jak pisze czesław niemen "ludzi dobrej woli jest więcej"..
4 5 4