I haven't got much eggs.
I havent got many eggs.
Is there many music?
Is there any music?
I've go a few exercises to do .
There aren't much traffic.
Have you got much bags?
Have you got many bags?
przetłumaczcie to na polski .
z góry dzieki ;).

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:59:55+01:00
I haven't got much eggs.
Nie mam jajek.
I havent got many eggs.
Nie mam jajek.
Is there many music?
Jest muzyka?
Is there any music?
Jest jakaś muzyka?
I've go a few exercises to do .
Mam mało zadań do zrobienia.
There aren't much traffic.
Nie ma wiele ruchu.
Have you got much bags?
Masz torby?
Have you got many bags?
Masz torby?
2010-02-15T16:59:56+01:00
ĘęłęóI nie ma wielu jajek.
Nie mam wielu jajek.
Czy jest dużo muzyki?
Czy jest jakaś muzyka?
Mam pójść kilka ćwiczeń, by zrobić .
Są nie dużo ruchem.
Czy masz dużo torby?
Czy masz wiele torb?

cos takiego mi wyszło po przetłumaczeniu
polecam strone http://www.translatica.pl/
2010-02-15T17:09:24+01:00
Nie mam dużo jajek . Ja mam wiele jajek. Jest tam wiele muzyki ? Jest tam jakakolwiek muzyka? Mam iść robić kilka ćwiczeń ?. Tam nie ma dużo ruchu ulicznego. Miałeś duże torby?? Miałeś wiele torb?