Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T19:18:14+02:00
Internet,filmy przyrodnicze, książki , czasopisma, podręcznik, prasa, encyklopedie, atlasy
6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T19:18:22+02:00
Książki biologiczne, filmy, lekcje, podręcznik,
3 3 3
2009-10-12T19:18:27+02:00
Publikacje: podręczniki, czasopisma, encyklopedie, słowniki, przewodniki(umożliwiające samodzielne oznaczanie gatunków roślin, zwierząt i grzybów)
Strony internetowe i filmy przyrodnicze.
Wycieczki do muzeów przyrodniczych , ogrodów botanicznych i zoologicznych, wyprawy w teren
OBSERWACJE
DOŚWIADCZENIE
7 4 7