Odpowiedzi

2010-02-15T16:59:26+01:00
Ewa Kopacz - minister zdrowia
Lech Kaczyński - prezydent
Donald Tusk - premier
1 1 1
2010-02-15T17:17:02+01:00
Lechu ale to chyba wiesz.
Kopacz-ministerstwo zdrowia
Tusk-premier
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T17:27:38+01:00
Bronisław Komorowski - marszałek sejmu

Stefan Niesiołowski - wicemarszałek sejmu

Jerzy Szmajdziński - wicemarszałek sejmu

Donald Tusk – prezes Rady Ministrów

Hanna Gronkiewicz-Waltz – prezydent Warszawy

Grzegorz Schetyna - sekretarz generalny i przewodniczący klubu parlamentarnego

Cezary Grabarczyk – minister infrastruktury

Radosław Sikorski – minister spraw zagranicznych

Mirosław Sekuła - przewodniczący sejmowej komisji
śledczej ds.zbadania nielegalnych nacisków na kształt ustawy o grach i zakładach wzajemnych

Grzegorz Napieralski - przewodniczący SLD

Jarosław Kaczyński - prezes partii PiS

Joachim Brudziński - Przewodniczący Komitetu Wykonawczego

Adam Bielan – wiceprzewodniczący frakcji Europejskich Konserwatystów i Reformatorów

Krzysztof Putra – wicemarszałek Sejmu

Katarzyna Hall - minister edukacji narodowej

Jan Vincent-Rostowski - minister finansów

Waldemar Pawlak - minister gospodarki, wicepremier

Bogdan Zdrojewski - minister kultury i dziedzictwa narodowego

Barbara Kudrycka - minister nauki i szkolnictwa wyższego

Bogdan Klich - minister obrony narodowej

Jolanta Fedak - minister pracy i polityki społecznej

Marek Sawicki - minister rolnictwa i rozwoju wsi

Elżbieta Bieńkowska - minister rozwoju regionalnego

Aleksander Grad - minister skarbu państwa

Adam Giersz - minister sportu i turystyki

Krzysztof Kwiatkowski - minister sprawiedliwości i prokurator generalny

Zbigniew Sosnowski - Podsekretarz Stanu

Andrzej Kraszewski – minister środowiska

Ewa Kopacz - minister zdrowia

1 5 1