Odpowiedzi

2009-10-12T19:16:00+02:00
Obserwacje doświadczenia podręczniki czasopisma popularnonaukowe filmy przyrodnicze internet klucze do oznaczania organizmów
51 3 51
2009-10-12T19:21:56+02:00
Czasopisma
Albumy
Atlasy
Słowniki
Leksykony
Przewodniki
Filmy przyrodnicze
Komputer (czyli np. nazwy multimedialnych encyklopedii)
świat nauki, wiedza i życie
atlas anatomii człowieka
Słownik terminologii medycznej
filmy przyrodnicze
65 4 65
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T19:26:47+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1.ksiązki
2.podróże
3.muzea z przewodnikiem
4.Atlasy
5.Doświadczenia
6.Internet
7.Programy telewizyjne o życiu zwierząt
8.Programy telewizyjne o podróżach
9.Podręczniki
10.Wymiana ionformacji z kolegą
115 4 115